Muzsika

2009. január 13., kedd

Na!

Hát igen csak 11 szavazó volt, ami hát kevés, de ez nem számít, a kicsi is sok :D.
Így hát az eredmény:

"Szerin tett mi a legjobb egész Világon?"

  1. A KOVÁSZOS UBORKA (36%)
  2. HURKA (18%) és a WC-t pucolni (18%)
  3. amikor a kedvenc előadót meg kérdezi, hogy "Szeretnék egy kis HURKÁT enni!" (9%), víziló (9%), stb. (9%)
  4. sajnálatos módon a Norbi rúdja egy szavazatot sem kapott
MI meg köszönjük szépen azoknak, akik eddig szavaztak!
ÁM be kell jelentenem egy új felfedezést! Már tudjuk, hogy a kovászos uborka fontos része a táplálkozásunknak, de ennél is meg hökkentőbb fejleménnyel állunk szembe, amit kedves ÁGI vélte felfedezni.

1 HURKA = 20 cm

IGEN! Egy új mérték egység jelent meg a mi kis univerzumunkba. BIZONY!!! Így hát Ági is meg érdemmel egy kis elismerést. :) (amit nem soká ti is látni fogjátok)

Ezek mellet a csodálatos információk mellet ki kell jelentenem, hogy Antal Anna a MI KABALÁNK lett!!! Nem csak házi állatunk van, hanem kabalánk is. Aki a puszta meg jelenésével szerencsét hoz!
Bizony!
Zsuzsanna

6 megjegyzés:

György írta...

Ez elég jó. És akkor ennek a mértékegységnek mi a neve? Ez nekem fontos, mivel én egy hurka vagyok, de több, mint 20 centi. Pontosan 167centi, és jó lenne megtudni, hogy hány kis pajtásból lehetne kirakni engem! meg azt is hozzá, hogy hány kiló egy 20centis ideális hurka.

szóval kérlek ági segíts rajtam

Unknown írta...

Na, én megsztánlak, és segitek a te egetrengeto problémádon-igaz Zsuzsi?
bezony

Unknown írta...

hosszas számolások után arra jutottunk, hogy te 8hurka vagy!
És az nagyon jóó!

György írta...

igen ez remek. 8 hurka hosszú vagyok.
ÖRÖMÉSBOLDOGSÁG

köszönöm hurkablogosok ti derék emberek!

György írta...

na de mégis hány hurka széles???

Greenmammalcock írta...

még nem tudjuk :(